Äntligen Bali

Good afton kära vänner!Så har jag äntligen fått klart med mitt boende.Den här gången var det värt alla besvär som åsamkades mig detta fantastiska Balineshus som rymmer allt jag behöver
En annan god sak som betyder mycket är ju detta att få skriva lite om hur det är här nere nu.
Jag har skickat mitt resebrev till Ingemar som jag nu vill be att han lägger in dessa två bilder
i min blogg,där efter kan allmogen gå in på bloggen för att läsa om mina upplevelser på min
nedresa till Bali,den blev mycket lång på grund av alla säkerhetsrisker som uppstod i samband
med att Hillary Clinton och Obhama landade vid samma tidpunkt som jag.
Eftersom Obhama har en del släktingar här och även under en period även bott här fick han
ju lov att gå före ossi allmogen.
Lev gott vänner ,och jag lovar att återkomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0